Dag 11 Las Vegas

29 mei 2012 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag was geweldig,

We zijn vanochtend door een limosine opgehaald, deze heeft ons op het vliegveld afgezet waar wij vervolgens in een Limohelicopter zijn ingestapt voor een vlucht naar de Grand Canyon.

Vanuit de helicopter hebben we eerst een fantastisch uitzicht op Las Vegas gehad. Daarna zijn we over de Hooverdam en Lake Mead gevlogen om Hooverdamvervolgens naar de Grand Canyon te vliegen. De Grand Canyon was ongelofelijk mooi vanuit de lucht, een ervaring om nooit te vergeten.

We zijn vervolgens geland in de Grand Canyon daar hebben we champagne gedronken en geluncht.in de Grand Canyon Daarna helaas weer terug naar Las Vegas en ons hotel. Het is hier 's middags in de stad niet echt prettig qua temperatuur zo'n 30-35 graden. dus gaan we later als het wat afgekoelt is nog even de stad in.

1. De Heertjes:
    29 mei 2012
    Wouw! Eerst een limosine, dan een helicopter en vervolgens Champagne drinken in de Grand Canyon! Ik ben écht jaloers!!!
  2. Jun:
    29 mei 2012
    Cheers
  3. Aad en Thea:
    30 mei 2012
    Relax, wauw, te gek, gaaf, super, waanzinnig (eigenlijk de enige juiste response op jullie avontuur!

Gr.Aad en T.
  4. Van Nierop:
    1 juni 2012
    wat geweldig allemaal mooie foto,s jullie hebben het dik voor elkaar .Ik heb ook een fantastise week gehad, veel gelachen en leuke uit stapjes .Groetjes Ma