Dag 15 van Torrey naar Moab

2 juni 2012 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vandaag op weg naar Moab en het is HEET. We starten al in de vroege ochtend met 23 graden en de temperatuur liep tot gedurende de dag op naar 35 graden. Erg warm dus.

Maar, dat mocht de pret niet drukken en we zijn op weg gegaan naar Arches Natural Park, waar we met de auto door het park zijn gereden en we vanuit diverse lookouts en d.m.v. wat korte wandelingen diverse Arches hebben bekeken. Erg bijzonder om de diverse gevormde Arches te zien, zoals de Gossip Sisters, the Sheep, The Ballanced Rock, Delicated Arche en de Dubble Arches. Double Arch

Aangekomen in ons hotel in Moab blijkt dat er kamers dubbelgeboekt zijn en hebben we een upgrade gekregen naar een beter hotel verderop. Dat vonden wij natuurlijk geen bezwaar. We hadden nog kort even tijd voor een snelle hap en douche, voordat het al weer tijd was om naar de plaatselijke Rodeo te gaan. Yeahaa......helemaal leuk zal later blijken.stier

Morgen vervolgen wij onze weg naar Mexican Hat.......en natuurlijk vieren we Helen d'r verjaardag!

1. Van Nierop:
    2 juni 2012
    dat kan gebeuren dat er dubbel geboekt is .Heb ik wel vaker gehoord maar het is goed gekomen he. Wat een mooie foto,s
    staan er bij. Hebben jullie het berichtje onvangen voor Helen haar verjaardag? ik wens jullie veel plezier en lekker genieten .
    Groetjes Ma
  2. De Heertjes:
    2 juni 2012
    Wij willen Helen vanuit een ook best zonnig Dordrecht een schitterende verjaardag toewensen maar dat lijkt me geen probleem in zo'n prachtig land. Veel plezier nog en denk niet te veel aan ons in dit kikkerlandje.Groetjes de Heertjes
  3. de reedijkjes:
    Lieve Helen,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren!!!!!!!!!!!!!!!! Maak er een feestelijke dag van en wij zullen op je proosten vandaag!
    Veel liefs van Ernst-Jan, Elise, Bas en Martine
  4. Aad en Thea:
    Lief zusje,

nogmaals van harte namens de gehele familie uit de polder!
    Op welke Bull heb jij rodeo gereden als verjaardagscadeau?ha..ha
    Maak er met elkaar weer een fantastische dag.

Yamas!
    Aad en T.
  5. Joost en Marian:
    2 juni 2012
    Hallo allemaal en jarige job,

We lezen maar mooie verhalen en belevenissen. Blijf genieten en voor de jarige: van harte gefeliciteerd. Nog vele jaren.

Een hele leuke verjaardag zover van huis en familie maar wel erg speciaal.

groet, joost en marian