Dag 19 Williams

6 juni 2012 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag stond dus een dagje Grand Canyon op het programma. Het laatste National Park dat we zullen bezoeken. Een gigantisch groot park en onmogelijk om alles te gaan zien.grand canyon We hebben ervoor gekozen om de South Rim van het park te gaan bekijken. Met de bus hebben we ons laten vervoeren naar de diverse uitkijkpunten en een deel van de route hebben we te voet gedaan (waar een grijs vos nog even ons pad kruiste). De uitzichten zijn onwaarschijnlijk weids en overweldigend.

Aan het einde van dag weer retour naar Williams, maar maken een stop bij Twister Soda Fountain. Een restaurant (of eigenlijk een snackbar) die je de jaren 50 twisterdoet herbeleven. Met een roze cadillac en Elvis voor de deur worden we welkom geheten. Binnen natuurlijk muziek en interieur uit de jaren 50. Route 66 en CocaCola voeren de hoofdtoon. Helemaal leuk. Na een smeuige hamburger en frites lopen we nog even door deze leuke straat aan de Route 66, met leuke Route 66 hebbedingwinkels. Een ring-tailed cat (familie van de Racoon) liet zich nog even aan ons zien voordat we voldaan onze auto parkeerde.

Het was weer een leuke........

1. Van Nierop:
    6 juni 2012
    Wat een prachtige natuur en leuke foto,s sonja ziet lekker bruin En Marco zijn haar woordt steeds witter van al die zon .
    Hier is het weer bar slecht met buiten 12 gr, dus jullie boffen maar. nog veel plezier ,
    Groetjes Ma
  2. Paula:
    6 juni 2012
    Ik maak me grote zorgen om jullie. Al die indrukken, prachtige natuur, grote avonturen. Hoe moeten jullie straks het "gewone leven" hier weer oppakken? Ik ken natuurlijk vooral Sonja en weet dat zij het goed naar haar zin heeft op haar werk maar jullie kunnen toch na zo'n reis niet weer achter je computer verdwijnen? Op therapeutische basis beginnen maar.
    Geniet nog even van dat indrukwekkende Amerika en weet dat we hier naar jullie uitkijken.
  3. De Heertjes:
    7 juni 2012
    Ik denk dat de beste remedie is om maar gauw weer zo'n mooie reis te boeken. Als wij ooit ook goed in de slappe was zitten gaan we graag een keer mee!