Dag 20 van Williams naar Barstow

7 juni 2012 - Barstow, California, Verenigde Staten

Vandaag is vooral een reisdag we moeten zo'n 560 Km overbruggen. In de route hebben we wel een stuk over de legendarische Route 66 opgenomenRoute 66. Onderweg komen we wat kleine plaatsjes tegen welke dankbaar gebruik maken van het feit dat ze aan Route 66 liggen door allerlei prullaria aan te bieden. We hebben natuurlijk ook wat gekocht, we zijn tenslotte toerist.

Om toeristen te lokken laat men hier oude auto's voor de shops roesten. Dat helpt wel want als je hier langs komt dan moet je wel stoppen.

In Hackberry stond corvetteeen klasieke corvette en nog een Hackberryaantal andere fraaie auto's, hier hebben Marco en ik een uurtje heerlijk kunnen fotograferen. De dames hebben wat gekocht. (uiteraard)

Morgen gaan we nog naar Calico, een spookstadje hier vlakbij en dan op naar LA...

1. Van Nierop:
    7 juni 2012
    wat leuk die auto,s voor al die rode vind ik mooi, jullie tijd gaat zeker al op schieten ? maar geniet er nog maar van zo lang het kan.
    Groetjes ma
  2. Aad en Thea:
    7 juni 2012
    Hackberry lijkt wel de auto van de Hill Billy's! Gaaf zeg.
    Zijn benieuwd naar jullie ervaring met het spookstadje.
    Straks alweer terug naar LA, jeetje wat zijn die 3 weken snel gegaan zeg! Maar als we alle verslagen en foto's terug zien hebben jullie wel onwijs veel meegemaakt. Volgens ons een geslaagde reis met heeeeeeeeeeeeeeeeel veel mooie herinneringen.
    Wij wensen jullie alvast een hele goede terugreis toe, omdat we morgen niet in de gelegenheid zijn om de weblog te bekijken.

Heel veel groetjes uit Emmeloord voor jullie vieren!

Aad en T.
  3. Kees en Pam:
    7 juni 2012
    Wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt! We horen graag alles wanneer jullie weer veilig terug zijn! Geniet nog even en alvast een goede reis terug!!! Tot gauw!

Kees en Pam.