Dag 9 naar Death Valley

27 mei 2012 - Death Valley, California, Verenigde Staten

Vanochtend keken we uit het raam en zagen een witte wereld buiten. Het had gesneeuwd! Met -3 vertrokken we richting Death Valley en kwamen daar aan met 30 graden.

We hebben een mooie rit gemaakt door Death Valley met heel veel verrrasende landschappen, zoals zandduinen, Joshua trees en veel kleurenpracht. De mannen hebben heel wat foto's gemaakt (foto's volgen natuurlijk).

Het was een lange maar mooie rit. Reste ons nog in te checken en een pizza te nuttigen. Morgen wacht ons een rit naar Las Vegas.....

Groetjes vanuit Death Valley......

1. Van Nierop:
    wat een verschil van -3 naar 30 maar dat kun je daar verwachten
  2. Van Nierop:
    wat een verschil van-3 naar 30 maar dat kun je daar verwachten
    hier is het nog steeds mooi weer ,en morgen middag ga ik een midweek weg ,dan lees ik alles wel als ik terug ben nog veel plezier Groetjes ma
  3. Tom:
    27 mei 2012
    Nou, jullie hebben al een hele bijzondere week achter de rug. Van een onverwacht extra verblijf in London, zeeolifanten, sneeuw in de bergen en hitte in de woenstijn. Duidelijk dat jullie je niet verveeld hebben...:)

Hier in Nederland is het momenteel ook lekker warm. Met jullie huis is alles goed.

Heel veel plezier nog de rest van de reis
  4. Aad en Thea:
    Hello there!

Eigenlijk is Nederland maar saai, als je beseft dat je in 3½ uur van noord naar zuid kunt rijden, het weer onderweg rijdt met je mee (voor de bui uit of de regenbui tegemoet) maar erg veel verandering beleef je niet. Nee, dan moet je ook in Amerika wezen horen we jullie denken! Wat een afwisseling qua temperatuursverschillen.
    Wij zullen in Nederland proberen hetzelfde te creëren, we pakken wel een sauna.

Zijn benieuwd naar de foto's van Death Valley.
    Tot log....

Aad en T.