Dag 3 naar Pismo Beach

21 mei 2012 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we van Los Angeles naar Pismo Beach gereden. We hebben een tussenstop gemaakt in Santa Barbara, hier hebben we wat gegeten en een stukje langs het stand gelopen daar hebben we nog een pelikaan gespot.Pelikaan We hebben het verder lekker rustig aan gedaan vandaag.

Laat in de middag was er een gedeeltelijke zonsverduistering in California, van een stel aardige Amerikanen hebben we even een eclipse bril mogen lenen om hier naar te kijken.

We hebben vandaag al een klein stukje van Highway 1 gereden, morgen krijgen we het mooiste gedeelte nog, hopen dat het weer een beetje meezit.

1. de reedijkjes:
    Ha vakantie gangers,
    Het klinkt lekker relaxed en zo hoort het ook! Geniet lekker! Wij genieten mee door jullie verslagen.

Met vriendelijke groet,
    Ernst, Martine, Elise, Bas
  2. Aad en Thea:
    21 mei 2012
    Hoi zus en zwager en natuurlijk Ronald en Sonja!

Eindelijk samen aan de reis begonnen! Wat rijden jullie in een geweldige auto! Zal best comfortabel zijn, vooral met 4500 km voor de boeg!
    Wij volgen jullie dagelijks dus beleef mooie, spannende en geweldige momenten, dan genieten wij aan de andere kant met jullie mee.

veilige kilometers gewenst en een knuffel voor jullie.

Aad en Thea
  3. Van Nierop:
    Hallo Sonja en ronald
    Wat fijn zo,n heerlijk bericht te lezen . elke dag iets nieuws dan blijven we wel bij ,ik hoop dat het weer bij jullie goed blijft , hier is het ook mooi weer.
    Groetjes ma