Dag 4 naar San Francisco

22 mei 2012 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we via de kustweg "highway one" naar San Francisco gereden. Dit is een fantastische weg langs de kust met veel hoogte verschil en kronkelende wegenZeeolifanten.

We hadden gelukkig goed weer zodat we volop van het uitzicht konden genieten. Halverwege zijn we nog een kudde zeeolifanten tegengekomen, die hadden het best naar hun zin op hun zonovergoten standje. In San Francisco hebben we een hotel aan de rand van China-town, dus zijn we maar bij de Chinees wezen eten. Morgen gaan we de stad verder verkennen.

1. de reedijkjes:
    22 mei 2012
    Hey vakantiegangers,

Leuk om te zien al die zeeolifanten! De chinees was zeker niet zo goed als in leidschenveen maarja je kan niet alles hebben ha,ha,ha.... nog heel veel plezier!

liefs de reedijkjes
    22 mei 2012
    wat veel van die zeeolifanten ik vind, zo,n weg met al die hoogte verschillen en bochten ook heel erg mooi.
    jullie kunnen er lekker van genieten.wij hebben hier ook mooi weer dus ook genieten nog veel plezier met jullie volgende reis