Dag1

19 mei 2012 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

We zijn gearriveerd, tenminste ik en Sonja. Marco en Helen zijn op dit moment nog in London. Problemen met de ESTA aanvraag, ergens een "o" ingetikt inplaats van een "0" en je komt mooi het vliegtuig niet in. Gelukkig kunnen ze met de vlucht van morgen mee, dus gaan wij ze morgen avond met de SUV ophalen (wat een grote bak is dat). De vlucht op zich was redelijk uit te houden we waren exact op tijd in LA maar daarna hebben we er nog 3 uur overgedaan om in ons hotel te komen. de Paspoortcontrole en een computerstoring bij het autoverhuurbedrijf heeft heel wat tijd gekost. Ik ben nu moe en ga slapen.

1. De Heertjes:
    19 mei 2012
    Jeetje, dat is ook wat, ja Amerika is echt super streng. Hopelijk is jullie schema nu niet in de war! Succes en hopelijk zijn jullie gauw weer samen. Groetjes Henny Monique Chantal en Davey
  2. Van Nierop:
    19 mei 2012
    wat jammer ik hoop dat jullie gauw bij elkaar zijn groetjes ma
  3. Van Nierop:
    wat jammer ik hoop dat jullie weer gauw bij elkaar zijn groetjes ma
  4. Van Nierop:
    wat jammer ik hoop dat jullie weer gauw bij elkaar zijn groetjes ma
  5. Maaike:
    19 mei 2012
    ongelofelijk , dat een typefout zulke gevolgen kan hebben , bizar .
    Hopelijk zijn jullie weer snel samen .

Gr. M&M
  6. Ruud en Tonny:
    19 mei 2012
    Da's zeker pech, heb hetzelfde verhaal al eens eerder gehoord, nooit meer aan gedacht. Wij zijn ook gearriveerd, hebben niet zo'n grote auto, maar wel een gratis upgrade want de kleine auto's waren op. Mazzel dus, goede reis verder.
  7. de reedijkjes:
    19 mei 2012
    Oh lieve schatten wat een begin!
    Wij hopen van harte dat jullie morgen de reis weer met z'n vieren kunnen beginnen. De rest van de reis wordt vast fantastisch!

Dikke knuffel van Ernst-Jan, Martine, Elise en Bas
  8. Yvette:
    20 mei 2012
    Wat een pech.. Marco en Helen weg.
    Doe rustig aan :)
    Groetjes uit Leidschendam