ijsland dag 11

23 mei 2013 - Varmahlíð, IJsland

Het is gelukt,

we zijn op walvistour geweest, maar als je alles van tevoren weet......

Ron was het laatste uur een beetje(veel) zeeziek. De zee was nog een beetje wild door het weer van gisteren.Gehuld een een (reddings)overall ging iedereen lachend aan boord, maar we waren de haven nog niet uit of er hingen al de nodige mensen overboord.

We hebben wel de papagaaiduikers gezien en de nodige dolfijnen en volgens de gids een Minkywhale.

En we hadden ons er zoveel van voorgesteld........

23 mei 2013
    Wat jammer van die tocht dan stel je er veel van voor en dan woord je nog ziek ook maar als je van boord bent is alles weer over he
    ik hoop dat jullie toch nog een paar mooie dagen krijgen
    ik heb me winter kleren weer aan het is nog steeds koud
    Veel groetjes Ma
  2. Marco:
    24 mei 2013
    Balen zeg! Ik kan me heel goed voorstellen hoe beroerd Ronald zich gevoeld moet hebben. Ik zou ook overboord gehangen hebben :(
    Jammer dat het zo uitpakte, maar het is in ieder geval geen saaie vakantie! Toch maar weer bij wandelen houden dan. Het wordt vast morgen weer een fantastische dag!
    Groetjes Helen (en Marco)