IJsland Dag 14

26 mei 2013 - Reykjavík, IJsland

Vandaag rijden we naar Reijkjavik en zit het er alweer bijna op. Nog eenmaal een flink stuk over eenzame wegen, met uitzicht op bergen, de zee en uitgestrekte vlaktes met hier en daar een boerderij. Dan doemt langzaam de bewoonde wereld weer op, We gaan er vlak voor Reijkjavik nog even uit voor om een stukje de Mt. Esja op te lopen, hiervandaan kun je mooi over de stad uitkijken, en hebben we de benen even lekker kunnen stekken. Na het inchecken in ons hotel en het inleveren van de Auto (we hebben er bijna 3600 Km mee gereden) gaan we nog even vlug de stad in. Morgen gaan we uitgebreid Reijkjavik verkennen.

1. De Heertjes:
    26 mei 2013
    Wat gaat de tijd toch vlug, zo ben je net op vakantie, zo zit het er alweer bijna op. Maar wl een hoop indrukken rijker! Alvast een goede thuisreis gewenst en tot zaterdag!
  2. Van Nierop:
    27 mei 2013
    Hallo Luitje vandaag voor mij ook een leuke dag maar jullie hebben toch een mooie vakantie gehad alles hebben jullie mee gemaakt mooi en slecht weer maar toch hebben jullie veel gezien ik wens jullie een goede thuis reis en ik bel je van de week wel Groetjes Ma