IJsland Dag 6

18 mei 2013 - Brunnholl, IJsland

Vandaag is een kopie van gisteren geworden met dit verschil dat het vandaag droog en soms zelfs zonning was. Helaas voeren de boten ook vandaag niet uit, dit omdat er teveel ijs in het meer ligt, en er daardoor geen ruimte is om er tussendoor te varen, jammer.. Omdat het zulk fraai weer was in de ochtend zijn we direct langs het meer gaan lopen, met de zon en een mooie blauwe lucht heb ik mooie foto's kunnen maken,  IJslandse eenddie van gisteren kunnen allemaal de prullebak in. Doordat er vandaag bijna geen wind stond leek het meer soms een spiegel, kijk maar naar de foto van de eend, het was fraai. 's Middags nog even naar Höfn geweest voor wat boodschappen, en nog naar een zwart strand geweest, maar dat was het dan ook wel. Morgen gaan we naar het noorden, ik ben benieuwd.

1. Van Nierop:
    18 mei 2013
    Het zijn inderdaad mooie foto,s gelukkig hadden jullie mooi weer
    Wij krijgen morgen voor het eerst de zon weer te zien en daarna is het weer over .Jammer dat de boot tocht niet door ging maar er zal vast nog wel wat moois te zien zijn ik wens je nog veel plezier en geniet er van
    Groetjes Ma
  2. Marco:
    19 mei 2013
    Fantastische foto van die Eidereend. Foto 1 schat ik op een IJseend :), maar ook fraai!