Auckland

13 maart 2014 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Auckland

Vandaag rijden we naar onze laatste verblijfplaats in Nieuw Zeeland. Hiervoor moeten we dwars door Auckland en staan we voor het eerst in een file. In Auckland woont 1/3 Skytowervan de gehele Nieuw Zeelandse bevolking namelijk 1,4 miljoen mensen dus kan het er soms een beetje druk zijn. Gelukkig hebben wij geen haast en duiken het centrum in voor een bezoekje aan de Sky Tower. Hier heb je vanaf het Sky Deck op 220 meter hoogte een fantastisch uitzicht over Auckland en kun je op de daken van de wolkenkrabbers kijken. Kijk ook even naar de video dan kun je me over de daken zien lopen.

1. Van Nierop:
    13 maart 2014
    Wat leuk dat filmje je ziet alleen je benen over het dak ,
    Ik wens jullie nog veel plezier de laatste dagen.
    Groetjes Ma
  2. Marco:
    13 maart 2014
    Time flies when your having fun! Geniet nog van jullie laatste reisdagen. De glazen vloer doet ons denken aan de CN tower, waar we soortgelijks hebben gedaan. Marco vraagt zich af wat je foto score is? Komen er al een paar foto in aanmerking voor je favoriete boek?
  3. Paula:
    13 maart 2014
    Oh oh, wat overweldigend allemaal. Jullie hoofden krijgen wel heel veel te verwerken deze vijf weken. Kom volgende week maar weer gezellig onze kant op hoor dan kunnen jullie weer een beetje "normaal" worden. De koffie staat klaar en... barst maar los met al die verhalen.