Dunedin

16 februari 2014 - Dunedin, Nieuw-Zeeland

hallo allemaal

jullie hebben het een dag zonder ons moeten doen, maar het internet is niet optimaal. Ik zit nu naast het huis van de eigenaar (wel in de zon) anders is er geen ontvangst. Wij hebben zelf een huisje in de tuin bij deze mensen. Ipv internet hebben we wel een juccuzi, dus ach....

Gisteren hier aangekomen via een mooie route. Onderwerg nog wat plaatsten bezocht, en we zijn bij de Mouraki Boulders Moeraki Bouldersgeweest dit zijn grote ronde stenen die op het strand liggen, men is er nog niet helenmaal uit hoe en wanneer ze zijn ontstaan maar ze zijn leuk voor de foto.

Vandaag zijn we begonnen met een wandeling op het schiereiland Peninsula en hebben we hier de albatroskolonie bezocht. Voor vanavond staan de blauwe pinguins op het programma en weer een bezoek aan de spa.

en, oh ja

het sterrenkijken is niet doorgegaan, veel te veel wolken en een volle maan. Maar naar het schijnt krijgen we nog genoeg mogelijkheden hier in het land van de kiwi's

1. Helen en Marco:
    16 februari 2014
    Hoi, leuk weer wat van jullie te horen. Tja een jacuzzi/Spa in ruil voor een slechte internetverbinding lijkt me geen vervelend alternatief voor een keer.
    Huges.... die Albatros . Weet je dat ie met zijn enorme vleugels - met een spanwijdte tot drieënhalve meter - honderden kilometers lang boven de golven kan zweven zonder één vleugelslag?
    Dat gaat onze zeemeeuw niet lukken :)
  2. Van Nierop:
    16 februari 2014
    ik dacht het wel dat je niet kon schrijven maar dat had je ook gezegt maar een mooie foto op die grote keien ,jullie hebben het erg naar je zin dus lekker blijven genieten
    Groetjes Ma