Dag 11

2 juli 2015 - Wells Gray Provincial Park, Canada

Vandaag verblijven we de hele dag in Wells Grey National Park. In de volksmond ook wel watervalpark genoemd. Naar elke waterval gaat een mooie wandeling, dus we Beetje nat gewordenkonden er flink tegenaan. Heerlijk het geruis van het water dat je tegemoet komt en je wordt beloond met een schitterend uitzicht. Heerlijk wegdromend aan het water.kolibri Er was er zelfs een bij waar je achterlangs kon lopen, gezien de warmte een aantrekkelijk idee maar ik pas toch maar. Ron natuurlijk wel, met een grote glimlach en kletsnat keert hij terug. Het is Ron vandaag ook gelukt een kolibrie op de foto te krijgen, dat is een hele prestatie want ze kunnen zo lekker stil zitten...........

3 juli 2015
    wat helder die foto,dus het is nubij jullie ook weer warm
    hier is het ook heet , ik heb voor het eerst sinds 8 jaar dat ik mijn scootmobiel heb dat ik s,avonds naar de club kon zonder jas, ik hoop dat jullie nog mooie plekjes te zien krijgen . vell plezier groetjes Ma