Dag 17

8 juli 2015 - Field, Canada

Op naar het westen. Onze eerste tussenstop is Lake Emerald. Na de koffie wandelen we het meer rond met uitzicht op de kanoënde toeristen. KanoënDat brengt ons op een goed idee, dus huren wij ook een kano. Nou....het instappen viel niet mee,ik zette mijn voet verkeerd en ja hoor daar lag ik op mijn......Na een uur op het water gedobberd te hebben vervolgen we onze weg naar Golden. Hier gaan we nog een waterval bewonderen en doen we wat inkopen bij de sup. We slapen vandaag in een hotel aan de snelweg, waar dus helemaal niets te beleven is. Oh ja, ze hebben een hot tub en een sauna. Nou ja, met dit weer, laat maar!!!

1. Van Nierop:
    9 juli 2015
    je kijkt zo angstig in die kano maar het is toch wel goed gekomen . nog veel plezier .groetjes Ma
  2. Helen en Marco:
    9 juli 2015
    Hihi, ja kanoen ziet er zo makkelijk uit, maar ja, dat in het uit het bootje stappen hè :). Ik kan het me zo voor stellen.
    Gelukkig geen verwondingen zo te lezen en ziet het verder relaxt uit!
    Mooi dat heldere water.
  3. Paula:
    9 juli 2015
    Ik blijf me verwonderen over de prachtige natuur en geniet echt van jullie mooie foto's en leuke reisverslag. De 5 min. Canada zijn voor mij weer achter de rug en nu op naar de stofzuiger. Genieten jullie verder in jullie "droomwereld". O nee, hij is echt!
  4. Robert Moranc:
    9 juli 2015
    Respekt; so seid ihr nun mal, echte Naturfreunde!!!
    Weiterhin viel Spaß.