Dag 21

12 juli 2015 - Hope, Canada

We gaan nog steeds naar het westen. De Rocky's liggen inmiddels ver achter ons en dat is te merken. Het landschap is groener de dorpjes liggen wat dichter bij elkaar en er is meer verkeer op de weg. Onze hotel voor othello tunnelsvandaag staat in Hope. Dit stadje is vooral bekend geworden doordat er een aantal scene's zijn opgenomen voor de film Rambo. Vlak bij Hope wandelen we nog door de Othello tunnels. Deze zijn ooit aangelegd als onderdeel van de transatlantische spoorlijn. De spoorlijn is inmiddels verlegd en de tunnels zijn nu onderdeel van een park kettingzaag kunstgeworden zodat je er doorheen kan wandelen. We doen ook nog een rondje door Hope, door het hele dorp verspreid staan houten beelden die gemaakt zijn met kettingzagen.

1. Van Nierop:
    13 juli 2015
    dat is knap zo,n beeld maken het ziet er mooi uit, hier is het niet zo,n mooi weer meer het was op mijn balkon nog 18 gr maar volgende week woord het weer beter . maar geniet er nog maar van want de tijd gaat nu hard . groetjes ma
  2. Johan:
    13 juli 2015
    Perfecte vakantie hebben jullie weer, maar wordt het niet eens tijd om naar huis te gaan, jullie beginnen aardig in de buurt van die zes weken van ons te komen.
    Groetjes Johan en Anneke