Dag 23

14 juli 2015 - Richmond, Canada

Weer in Vancouver, waar de reis 3 weken geleden begon. Deze vakantie sluiten we af in het Capilano Park. Een natuurpark waar wat dieren leven, een hangbrug is over een canyon, wat loopbruggen op hoogte zodat je de boomtoppen bijna kunt aanraken. Een mooi aangelegd natuurpark. Nu zijn we op de hotelkamer, de laatste dingetjes regelen voor de vlucht terug. Dit keer maken we een tussenstop in Toronto. Als het goed is staan we donderdagochtend weer op Schiphol..........

15 juli 2015
    fijn dat alles goed is gegaan en ik hoop dat terug reis goed zal verlopen. groetjes Ma
  2. De Heertjes:
    Goede terugvlucht, hopelijk zonder vertraging!
  3. Robert Moranc:
    15 juli 2015
    Traumhaft schöne Bilder, also habt ihr einen traumhaften Urlaub gehabt. Einen angenehmen Rückflug.
  4. Marco:
    safe hometrip!! en dat er genoeg geheugenplaatsen op de harde schijven zijn om alle mooie reisherinneringen vast te houden en weer op te halen. tot gauw. dank voor jullie mooie reisverhalen met dito foto's waar Helen en ik dagelijks naar uitkeken.