Dag 9

30 juni 2015 - Kamloops, Canada

Naar Kamloops. We verlaten het westen en gaan oostwaarts, anders komen we nooit in de Rockies. We weten dat het vrij lange reis is dus moeten af en toe de benen ook gestrekt worden. In de ochtend doen we dat met een wandeling naar een waterval en in de middag een pittige wandeling naar 3 meren. Joffre lakeOp de terugweg merken we dat het donkerder wordt en er vallen ook wat spetters. Het laatste in de auto zo net voor Kamloops hebben we echt wel noodweer gehad. Dat het regent alla.dreigende wolken Maar dikke hagelstenen, zo erg dat we de auto even aan de kant hebben gezet. Schijnt bij het jaargetijde te horen.

1. Van Nierop:
    1 juli 2015
    wij hebben hier boven de 30 graden ik blij maar er word weer overal gemopperd dat het te warm is .dat is voor jullie ook weer een ervaring dat je zelfs de auto aan de kant moet zetten , maar gelukkig kunnen jullie nog wel genieten .
    groetjes ma
  2. Martina Bijker:
    4 juli 2015
    Hoi Ronald en Sonja,

Ik ben onze vakantietrip in Canada aan het plannen en kom jullie verhalen tegen. Ik zat te kijken wat een leuke route zou zijn van Jasper naar Vancouver. Wij gaan dus net andersom dan jullie.
    Ik ga nu jullie route eens checken op google maps :-) wij moeten de kids wat speel en rustdagen gunnen. gr en fijne vakantie vanuit een snikheet Maastricht. Tips altijd welkom