Dag 22 naar Montrose

12 juni 2016 - Montrose, Colorado, Verenigde Staten

We reizen naar Montrose vandaag. We doen dat via the Black Canyon of the Gunnison. Dit is een van de langste,diepste en smalste kloven Black Canyon of the Gunnisonter wereld. De 600 meter hoge wanden vangen weinig zonlicht, waardoor de kloof nog eens extra zwart lijkt. De wanden van de canyon bestaan uit vulkanisch materiaal. We hebben een beetje regen vandaag waardoor het allemaal een beetje somber lijkt, maar het was een mooie wandeldag. We zijn naar Warnerpoint gelopen, vanwaar je een mooi uitzicht hebt op de Gunnison River en de Black Canyon.

1. Paula Castelein:
    13 juni 2016
    Ron en Sonja, ik begin mijn dag met jullie reisverslag en geniet van het overweldigende natuurspektakel. Het is weer mooi geweest! Dank. Paula
  2. Ma:
    het ziet er weer mooi uit op de foto.s ik hoop dat jullie de laatste dagen toch nog een beetje mooi weer krijgen dan is het ook niet zo somber om dat mooie natuur te zien,Veel Liefs Ma