Dag 24 van Alamosa naar Colorado Springs

14 juni 2016 - Colorado Springs, Colorado, Verenigde Staten

Het cirkeltje is bijna rond, nog een klein stukje. Onze laatste dag verblijven we in " Garden of Gods". Garden of the GodsEen groot natuurreservaat in Colorado Springs. Dit park heeft indrukwekkende rode rotsformaties en zandstenen pilaren, tegen een achtergrond van de besneeuwde Pikes Peak. Er zijn verschillende wandelingen verschillend in moeilijkheidsgraad. Dus je raad het al.....wij lopen nog een rondje. onderweg kwamen we nog een kudde Bighorn Sheeps tegen. Dit is het laatste verslag uit America. bighorn sheepMorgen vliegen we van Denver, via Londen weer terug naar Amsterdam.

Bedankt voor alle aandacht en tot gauw........

15 juni 2016
    Jullie laatste verslag , ik heb er van genoten , ik wens jullie een goede thuis reis ,Veel liefs Ma
  2. Rosie und Robert:
    Na das war ja eine spannende Reise durch Amerika. Typisch für euch beide, durch und durch auf Abenteuer eingestellt. Respekt vor so viel Lust an Reisen und Abenteuer.