Denver dag 1

22 mei 2016 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Hallo allemaal, Yess, na een maandelange voorbereiding mogen we weer. Ditmaal naar Amerika, het midwesten, omgeving Yellowstone. Vandaag zijn we via Londen naar Denver gevlogen en zijn nu in een hotel bij het vliegveld. We hebben ook deze keer weer een leuk autootje uitgezocht, een hyundai accent. Wij duiken zo het bed in na 24 uur op te zijn geweest. Voor de appers en bellers onder ons, wij leven 8 uur vroeger hier. Wordt vervolgd......

1. Johan:
    23 mei 2016
    Hoy Ron en Son, wij zijn sinds afgelopen zaterdag gestart met onze rondreis door Frankrijk,, het weer hier is niet je dat, koud nat en er zijn ijsberen gespot buiten de camping, zitten nu ruim 800 km van huis en nog steeds is het maar 9 graden om bijna 12 uur 'smiddags.
    Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van deze blog. In ieder geval wensen wij jullie een hele mooie en prettige vakantie toe en waar mogelijk, WIFI ontvangst, zullen wij jullie volgen. Groetjes Anneke en Johan