Dag 24 naar Yangshuo

17 mei 2018 - Yangshuo, China

rijstvelden van ping anVanmorgen zijn we naar het uitzichtpunt gewandeld tussen de rijstvelden. Schitterend!!!! Alleen jammer dat het zonnetje niet scheen, maar dat mocht de pret niet drukken. Daarna met het plaatselijke busje Ping annaar beneden. Deze bus hadden we niet alleen, er ging ook een groep chinezen mee. Elke plaats was bezet en wat zijn die mensen druk zeg! In praten maar ook in gebaren. Mijn buurvrouw probeerde een gesprek aan te knopen, helaas......ik spreek geen chinees en zij geen engels. Dan maar wapperen met haar waaier, we hadden het allebei erg warm. Dan met onze eigen bus naar Yangshou. Onze gids Billy woont hier en geeft ons een korte rondleiding door de stad. De dag sluiten Yangshuowe af met een groepsmaaltijd. Onze reisbegeleider Jeroen (zijn hobby is koken) regelt meestal wat er op tafel komt, weet wat lekker is. Binnen een kwartier staat alles op tafel. Het meeste komt uit de wok. Heerlijk!.Dat wordt afkicken volgende week. De komende 2 dagen blijven we hier en hebben een vol programma. Kaligraferen, lichtshow en we gaan fietsen door het Karstgebergte. Wordt vervolgd.......