Dag 16 naar Sangri-la

8 mei 2018 - Shangri-la, China

We vliegen vandaag van Lhasa naar Sangri-la. Een prachtig rustiek stadje op 3200 meter. Vroeger hoorde de stad bij Tibet, maar nu ligt het in de Chinese provincie Yunnan. Vandaar een chinees maar ook tibetaans deel. Rond 5en gaan we nog met zijn allen de stad verkennen. we komen bij een heeele grote gebedsmolen P5082179waar je een aantal mensen voor nodig hebt om hem rond te kunnen draaien. Dan met zijn allen op zoek naar een restaurant. Nou...nou.... dat had wat voeten in de aarde, maar we hebben heerlijk gegeten. We hebben een prachtig hotel vandaag, helaas is dat maar voor 1 nacht. Morgen gaan we weer de bus in. Dan gaat de reis naar Shuhe.

1. Johan:
    8 mei 2018
    Mooi man wat een reis weer, hierna maar ff een weekje uitrusten op de Veluwe.😆😅😂😂
    Maar goed jullie hebben weer heel veel te verhalen na deze trip, geniet er nog ff van. Groetjes Johan en Anneke
    8 mei 2018
    je heb de foto van Ronald goed gemaakt ,die molen ziet er wel mooi uit,geniet nog maar even want het gaat hard voorbij.