Dag 20 In en om Dali

13 mei 2018 - Dali, China

We hebben vandaag een dagtocht met de bus onder leiding van Jim. Een boerderijkettingrokende Tibetaan die zijn geld verdient met excursies organiseren om zijn kinderen in Thailand te laten studeren. Hij is getrouwd met een Nederlandse en spreekt een paar woordjes nederlands. We hebben een hele leuke dag gehad. Vanmorgen eerst en wandeling over het platteland, vervolgens een rondje over de links ondervoedselmarkt gelopen (de kippen werden voor je neus geslacht....brr) Een heerlijke uitgebreide chinese lunch, aan zo een ronde tafel. Daarna weer naar het platteland. Tussen de rijstvelden stond een hele oude Pagode. Je mocht er maar met 5 personen tegelijk op vanwege instortingsgevaar. Hele bijzondere, vreemde beelden waren er te vinden. De vakantie vliegt voorbij!!. Morgen gaat de reis naar Kunming, onze volgende slaapplaats.oud tempeltje

1. Marco:
    13 mei 2018
    Dat zo,n koe in zo,n klein maandje past tjee. Mooi trouwens gisteren die authentieke duwkar marktlui foto. De pagode lijkt een beetje op een noorse staafkerk...
  2. Van Nierop:
    13 mei 2018
    ja die koeienkop vind ik ook maar eng zo te zien, maar het hoort er bij.jullie hebben deze reis al heel wat verschillende bedden gehad ,maar eens komt er een einde aan jullie mooie reis. Groetjes Ma
  3. De Heertjes:
    13 mei 2018
    Dit zijn nou beelden die ik liever zou overslaan brrr. Niet zo mijn ding. Maar verder mooie reis hoor! Geniet nog even, het is zo weer voorbij