Dag 8 naar Trondheim

2 juli 2017 - Oppdal, Noorwegen

Oh jee...er valt een beetje nat ( zouden de belgen zeggen). Toen we wakker werden regende het...en hard. Dus de wandelschoenen blijven vandaag in de kast. trondheim2We zien op het weerbericht dat het in Trondheim droog blijft vandaag. Dus hup,hup de auto in. Een bezoek aan die stad stond toch op ons programma. Ja...ik weet het. We zijn er al eerder geweest maar vinden het een leuke stad. Heerlijk door de haven geslenterd en bij de oude pakhuizen wat gegeten. Ohhh en zou ik nou de Nidarosdom vergeten. Wat een mooi kunstwerk is dat en zo grooot. regenNu zijn we weer terug in ons huisje en raad eens.....het regent.

1. Johan:
    2 juli 2017
    Tja, regen, hebben wij ook gehad. :-) ach wat zal ik zeggen, ieder ....... enz. genieten kan dan ook volgens mij. groetjes.
  2. De Heertjes:
    2 juli 2017
    Even een reactie namens ma ( het lukte haar zelf niet vandaag. Ze zegt een buitje voor het stof kan geen kwaad hihi en ze wenst jullie nog fijne dagen toe. ( en wij natuurlijk ook)
  3. Van Nierop:
    3 juli 2017
    nu gaat het wel nog heel veel plezier met al die mooie uitzichten
    ma
  4. Marco:
    3 juli 2017
    He , de haven van.......Curaçao. Willemstad. Daar is het vaak wel droog.. goed actie!