Rondreis door China en Tibet

23 april 2018 - Leidschendam, Nederland

Vandaag beginnen we aan onze rondreis door China, over een uurtje vertrekken we naar schiphol voor een korte vlucht naar Munchen. Van daaruit vliegen we rechtstreeks naar Beijing. In Beijing gaan we in ieder geval naar de bekende touristische trekpleisters zoals de chineese muur, de verboden stad en het de routezomerpaleis. Vanuit Beijing gaan we dan via het terracotta leger in Xian richting Tibet. Daar zullen we ruim 1 week op hoogte verblijven, benieuwd of we daar last van hebben. Vanuit Tibet zakken we dan af naar het zuiden-oosten om in Hongkong te eindigen. Dan zitten onze 30 dagen erop en vliegen we weer naar huis. We zullen proberen elke dag een stukje te schrijven. Dit zal echter niet elke dag verzonden kunnen worden. Ik neem aan dat we vanuit de nachttrein niet kunnen posten. Als jullie niets van ons horen kan het ook nog zijn dat e.e.a. geblokkeerd wordt door "the great chinese firewall" . In ieder geval, wij hebben er zin in.

Groetjes Ronald en Sonja

1. De Heertjes:
    23 april 2018
    Heel veel plezier en veel memorabele momenten gewenst!
  2. Robert Moranc:
    23 april 2018
    Passt auf euch auf und genießt die unglaubliche Reise. Liebe Grüße Rosie u. Robert
  3. Marco:
    23 april 2018
    Heel plezier, geniet ze samen, mooi foto's, mooie ontmoetingen en mooi herinneringen en slopen die Chinese Firewall..nog muren genoeg daar.
  4. Van Nierop:
    Heel veel plezier en lekker genieten Groetjes Ma