Storm

15 maart 2014 - Warkworth, Nieuw-Zeeland

Oh jongens,
wat een weer.DSC_2318
Storm en regen, het dak zit er nog op maar er liggen wel bomen op de oprijlaan.
Ron heeft samen met de dame die het ontbijt verzorgd een boom moeten verwijderen van het pad anders kon ze niet naar huis.Vindt ie leuk hoor!!!
KauriIn de middag is het zowaar een uurtje droog, dus hup hup de schoenen weer aan. We lopen nog een rondje door het Kauribos. Dat zijn van die hele grote,dikke bomen waar er niet meer zoveel van zijn. Er zijn excursies waarbij je zelf deze bomen kunt planten. Zo ver gaat het al, maar niet voor ons.
Aan alle goede dingen komt een einde. Zo ook aan deze vakantie.
Ron bedankt voor de geweldige vakantie, al de uren aan voorbereiding die je erin hebt gestoken!!!!!!
En Dennis, bedankt voor het lenen van je camera. Er zijn weer mooie foto's mee gemaakt. Morgen stappen we weer op het vliegtuig naar Singapore, een korte overstap en dan naar Amsterdam waar we maandag veilig hopen te landen......