Tawharanui

14 maart 2014 - Warkworth, Nieuw-Zeeland

Wat krijgen we nou, het mooie weer is op. Vandaag de laatste mooie dag en voor morgen wordt er storm en regen verwacht. Dus moeten we het er nogschaap maar van nemen vandaag. Hup... de wandelschoenen weer aan en lopen een mooie route tussen wat wij noemen de boerderijdieren, dus koeien en schapen. We proberen nog een paar vogels op de gevoelige plaat te leggen en dan ineens gaat het waaien. Als afsluiting drinken we nog een bakkie in wat vroeger een koffiezaagmolen is geweest. Het slechte weer komt eraan. De eigenaar is al bij ons langs geweest( dat als we bang worden vannacht) we altijd in het grote huis terecht kunnen..........

1. Yvette:
    14 maart 2014
    Hahah.. Wat voor een storm verwachten ze.. Gaat je dak er af waaien :p
    Hallo luitjes , en zijn jullie bang geweest , wat jammer dat het jullie laatste dag nog slecht weer word sterkte daar groetjes Ma
  3. Marco:
    14 maart 2014
    Nou, het blijft in ieder geval tot de laatste vakantiedag spannend. Goede reis terug!