Dag 6 Wandelen naar de Exit Glacier

9 juli 2019 - Bear Creek, Alaska, Verenigde Staten

Vandaag doen we weer eens sportief. Er staat een wandeling op het programma. Het is erg warm vandaag. Dus veel water mee en de pet weer op. We wandelen naar het uitzichtpunt waar we een mooi uitzicht hebben op de gletsjer.

DSC_5702

Even zitten, uitrusten en wat drinken en we gaan weer door, op naar het 2e , iets hoger gelegen uitzichtpunt. Daar was het druk ( wie verwacht dat nou op een maandag??)

DSC_571620190708_125046

Morgen stappen we weer in de auto, we verlaten dan ons gezellige huisje in het bos. Hier vlakbij is een huskykennel. Je weet wel, die honden die in de winter je slede trekken als jij erop mag zitten. Ik denk dat ze vanmorgen ( nu is het het een slede op wielen, toch minder leuk, denk ik, met dit weer) ook een ritje voor de boeg hadden want ze waren erg druk....

1. Van Nierop:
    9 juli 2019
    misschien valt het ritje wel mee je weet het nooit succes er mee
    groetjes ma
  2. Rosie und Robert:
    9 juli 2019
    Auf dem Photo von euch beiden erkennt man die Anstrengungen des Aufstiegs. Genießt die Zeit!!!
  3. Marco:
    10 juli 2019
    Geweldige reis weer. Ben toch benieuwd hoe druk het nu daar, alaska, is met toeristen...of echt vaak alleen op de wereldgevoel?
    Wie is die verschrikte Deense toeriste naast Ronald voor de gletsjer? Geniet ze en blijf lekker bloggen we genieten ervan!
  4. Van Nierop:
    10 juli 2019
    de pc is niet aan wezig er is een storing