Vancouver

23 juni 2015 - Vancouver, Canada

Hallo allemaal,  we zijn veilig aangekomen in Vancouver.       Na een lange vermoeiende dag van reizen kunnen we nu genieten van het mooie weer. Op dit moment spelen de Nederlandse voetbaldames hier in Vancouver. Dus als we uit het raam hangen kunnen we misschien het gejuich horen. Het is hier wel 9 uur vroeger als in Nederland. Dus mocht je ons willen bellen.......Waar we wel aan moeten wennen is dat je buiten de deur gaat ontbijten. Vandaag gelijk een actieve dag, we hebben een fiets gehuurd! Ik weet zeker dat het mijn nieuwe fiets niet gaat worden. Ik heb uitgelegd dat we uit Nederland komen. Tja dan ben je erg verwend qua fietsen vond zij van de fietsenverhuur. We hebben in 6 uur tijd ongeveer 35 kilometer gefietst, dus het tempo lag lekker hoog vandaag ;-). Morgen gaan we de auto ophalen en maken we de oversteek naar Vancouver Island

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Helen en Marco:
    24 juni 2015
    Met een sportieve Hollandse start is jullie reisavontuur door Canada is dus nu begonnen!
  2. Van Nierop:
    Hallo Sonja en ronald
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen , en jullie hebben al genoten van de fiets tocht , dus nu maar op verkenning uit wat voor moois je nog tegen komt .
    Groetjes Ma
  3. Robert Moranc:
    24 juni 2015
    Hallo Weltenbummler, so wie es aussieht kennt ihr eines Tages die ganze Welt und wir genießen eure Geschichten und Bilder. Wir freuen uns auf die nächste Nachricht!!!!
    (Leider haben es die holländischen Fußballdamen nicht geschafft :( )