Dag 5 Bessegen hike

29 juni 2017 - Beitostølen, Noorwegen

Vandaag de eerste dagwandeling gemaakt. We werden met een boot naar de start gebracht en dan teruglopen naar de auto. Hij schijnt de mooiste dagwandeling van Scandinavie te zijn. Besseggen 2Dat kunnen we niet beoordelen maar mooi was het zeker! . Prachtige vergezichten en natuurlijk ook nog sneeuw. Op sommige plaatsen was het iets meer dan wandelen. We klauterenleken wel klimgeiten, handen en voetenwerk op de smalle richels. De optimistische noren hadden het over 5 tot 7 uur wandelen. Wij... hebben er iets langer over gedaan. Zat Ron net van zijn welverdiende bad te genieten....gaat het brandalarm af. Wat een herrie zeg! Gelukkig bij ons niets aan de hand. Een vals alarm bij de buren. Nu...zitten we met de voetjes omhoog te genieten van een bakkie koffie. Morgen doen we het iets rustiger aan....

1. Yvette:
    29 juni 2017
    Haha. Slaap lekker zou ik zeggen :)
  2. De Heertjes:
    Dat noem ik meer een wandel marathon rust lekker uit en nog veel plezier.
    29 juni 2017
    zo dat was dan een zware dag maar jullie hebben wel genoten van al die bergen en vergezichten groetjes ma
  4. Marco:
    30 juni 2017
    Woooow! En we hebben mountainiers in the family aan de ketting! Prachtig! Krijg ook errruge wandelkriebels onderhand. Enjoy!