Naar Tasman

2 maart 2014 - Mahana, Nieuw-Zeeland

Hallo allemaal, we zijn er weer, ditmaal vanuit Mapua aan de Tasman Bay in het noorden van het Zuidereiland. Gisteren geen reisverhaal maar wel een mooie dag gehad in de Kaikoura Peninsula (Peninsula betekend overigens schiereiland) kaikoura peninsulaJe kunt hier via de top van de klif heen en een groot gedeelte via het strand weer terug lopen. sonja en zeehondenOp de klif had je mooie uitzichten en op het strand kon je naast de zeehonden gaan zitten. We hebben ons prima vermaakt.

Vandaag een relatief korte route gereden en we waren dan ook behoorlijk vroeg in Mapua, Dus zijn we nog even naar Kaiteriteri gereden en hebben daar alvast de Sea Shuttle voor morgen geregeld, dan gaan we het Abel Tasman National park in.

1. Van Nierop:
    2 maart 2014
    Hallo Luitjes Leuk weer wat te horen .En mooie foto,s zijn er gemaakt wat leuk zo dicht bij een zeehond te zitten dus nog lekker genieten .
    Groetjes Ma
  2. Marco:
    2 maart 2014
    Je hebt ie zeehond mooi vastgelegd Sonja. Zit er toch nog een verborgen fotografe in je :) We zijn benieuwd naar jullie ervaringen in het Abel Tasman Park. Mooie wandelmogelijkheden lees ik en....ze hebben daar unieke vogelsoorten die alleen in Tasmanië voorkomen. Ik verwacht op z'n minst 1 exemplaar op de foto Ron.