Dag 2 van Denver naar Cheyenne

23 mei 2016 - Cheyenne, Wyoming, Verenigde Staten

We beginnen vandaag aan onze roadtrip van 22 dagen door het mid-westen van de verenigde staten. Grofweg gaan we van Denver pal noord tot Mount Rushmore, Van daaruit gaan we richting het westen tot Yellowstone om vervolgens pal zuid naar de noordrim van de Grand canyon te rijden en van daaruit gaan we weer richting Denver. Onderweg komen we langs een groot aantal Nationale parken waarvan we de meeste gaan bezoeken  Vandaag gaan we eerst naar Rocky Mountains National Park alvorens we naar Cheyenne gaan. De snelweg er na toe gaat dwars door Denver en het eerste uur is het behoorlijk file rijden, (waar moet iedereen toch heen op maandag morgen :-) eenmaal voorbij Denver gaat het een stuk beter en leid de weg ons met prachtige uitzichten hoog de bergen in. Ik had voor vandaag een wandeling rond Bearlake uitgezocht. Eenmaal bij het begin van de trail aangekomen bleek dat er nog veel sneeuw lag op deze hoogte. Bearlake zelf was nog bedekt met een laag ijs en op de paden was het glibberen. We zijn nog naar een hoger gelegenElk meer gelopen maar dat viel al met al niet mee. De fotos zijn er niet minder om........ zonnetje,sneeuw. We hebben in de wat lager gelegen gebieden nog wat sneeuwvrij kunnen wandelen en hebben nog 2 grazende elk's kunnen spotten. Al met al een mooie dag. We overnachten in Cheyenne en morgen gaat de reis verder naar het noorden.

1. Van Nierop:
    24 mei 2016
    Wat een mooie foto,s hebben jullie al het ziet er daar mooi uit geniet er maar van
    Liefs Ma
  2. Van Nierop:
    24 mei 2016
    Je krijg mijn reactie te zien Ik wens je een fijne vakantie en hoop dat je deze wel ziet
  3. Marco:
    24 mei 2016
    Wat een "cool" begin van de vakantie :)