Dag 17 van Mexican Hat naar Page

4 juni 2012 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Na een welverdiend ontbijt van Fried bread (om het af te leren) en Muesli (om het nog even gezond te houden) vertrekken we richting Page.monument valley

We maken een stop in Monument Valley - Navajo Tribal Park. Het is nog vroeg (kwart over negen) als we daar arriveren en de hitte valt nog mee. We besluiten dus om de Wildcat Trail te lopen die ons om de West Mitte Butte (zowel de East als de West Mitte Butte hebben de gelijkenis van een hand) voert.

Het gebied waar John Wayne ooit met zijn paard rondsjokte, maar ook delen van de flims Forrest Gump en Back to the Future III zijn opgenomen.  Zo'n anderhalf uur later, en een paar liters water minder, zijn we net voor de ergste warmte terug.

We vervolgen onze weg naar Page en met 37 graden arriveren we een uur terug in de tijd bij ons hotel, waar een heerlijk zwembad op ons ligt te wachten. Na een verkoelende duik, ligbed en vervolgens diner, willen Marco en Ronald graag nog even naar de Horseshoe Bend om wat avondfoto's te maken.

Het was weer een geslaagde dag.....

1. Van Nierop:
    4 juni 2012
    wat een mooi verhaal jullie kunnen er echt van genieten he, hier is het vandaag weer regen en somber .Ik hoop dat jullie niet verbrand zijn anders kan je daar veel last van hebben
    Groetjes ma
  2. Aad en Thea:
    4 juni 2012
    Naarmate de reis vordert, lijkt de temperatuur ook op te lopen!
    Heerlijk zeg, zo verfrissende duik. Doen wij hier ook de hele week...het regent n.l bakstenen. Bah...niks aan, dus geniet nog even van de tropische temperaturen en de geweldige omgeving en van elkaar!

Aad en T.