Dag 7 Mariposa

25 mei 2012 - Mariposa, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn de we de hele dag in Yosemite Park geweest.en een fantastische wandeling gemaakt naar de lower en uper watervallen van Yosemite die deze tijd van het jaar een must see zijn. Een flinke klim omhoog (600 meter) die we natuurlijk ook weer moesten afdalen :).

Daarna zijn we nog doorgereden naar Clacier Point op 2300 meter voor een geweldig uitzicht over de vallei en de overige bergpunten en watervallen. Onderweg kwamen we nog een wolf tegen die we natuurlijk hebben vastgelegd op de foto. Als we weer een beetje fantsoenlijke wifi hebben, zullen we de foto's toevoegen zodat jullie een beetje kunnen meegenieten.Yosemite

Morgen rijden we door naar Sequoia Natural Park en zullen daar de Gigantische bomen gaan zien!

Tot morgen..........

1. Aad en Thea:
    25 mei 2012
    Hallo Globetrotters!!

Wat is de natuur toch prachtig! Super dat jullie zo genieten en we wachten in spanning op de fantsoenlijke wifi! (ha..ha)

gr. Aad en T.
    25 mei 2012
    wat fijn dat het daar zo lekker gaat jullie zijn alweer een week weg geniet maar van de natuur want voor je het weet is de tijd alweer voor bij