Dag 5 San Francisco

23 mei 2012 - San Francisco, California, Verenigde Staten

We hebben een zeer leuke maar erg vermoeiende dag achter de rug. Vanmorgen met de boot naar Alcatraz, daar hebben we een "guided tour" gedaan. AlcatrazGelukkig voor Sonja kon het gewoon in het nederlands, zodat ze ook alles echt begreep. Na lekker te zijn uitgewaaid op de boot vervolgen we onze weg naar pier 39 waar de zeehonden lekker van de zon liggen te genieten en wij een fiets huren om over de Golden Gate Bridge te gaan fietsen. Nou ik kan je wel vertellen daar zaten een paar pittige klimmetjes tussen. Soms koste het wat moeite maar het is gelukt. Wat een prachtig uitzicht. Zeer de moeite waard en het zonnetje deed ook erg zijn best.Golden Gate Bridge

1. De Heertjes:
    23 mei 2012
    Sportief bezig hoor! Zo te zien hebben jullie al heel wat highlights gezien en dat na een paar dagen! Eer jullie thuis zijn is dit al weer bijna vergeten. Maar net als bij ook dat nog kunnen jullie dan zeggen: Gelukkig hebben we de foto's nog!
  2. Van Nierop:
    23 mei 2012
    wat goed zo,n fiets tocht dan komen de benen lekker los. hihi
    maar fijn dat jullie het naar je zin hebben
    Groetjes ma
  3. Stefan:
    24 mei 2012
    Klinkt goed, zo te zien vermaken jullie je wel. Wij bakken hier ook aardig met 30 graden. Dennis vraagt of hij ook die link mag zodat hij mee kan lezen.

Gr. stefan