Dag 10 van Death Valley naar Las Vegas

28 mei 2012 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag rijden we vanuit Death Valley naar Las Vegas. Death Valley is een prThe Devils Golf courseachtig gebied met veel hoogte punten, wij hebben stops gemaakt bij Zabriskie point, artist palette, The Devils Golf Course en Bad water. Allemaal heel verschillend en even indrukwekkend.

Uiteindelijk zijn we 's middags aangekomen in Las Vegas waar we een Hotel op "The Strip" hebben. We zijn 's avonds een eindje "The Strip" afggelopen en hebbThe Venetianen ons vergaapt aan de kitch van Las vegas. Sonja waagt een gokjeIn "The Venetian" waar je met een gondel het Hotel in kan varen hebben we nog een gokje gewaagd. Helaas niets gewonnen.

1. Van Nierop:
    28 mei 2012
    mooi gezicht met Sonja achter de gok kast Dit Is de dag dat ik tegende middag weg ga dus kijk ik pas vrijdag weer maar ik vind het heel leuk elkedag wat van jullie tehoren groetjes voor Marco Helen Sonja en Ronald Tot Vrijdag Groetjes Ma
  2. Aad en Thea:
    28 mei 2012
    1/³ van de reis zit erop (qua km dan). Jullie gaan ongetwijfeld nog vele prachtige dingen zien en beleven. Trouwens nog een Look-a-like Elvis gezien?
    We kijken al weer uit naar dag 11!

gr. aad en t.
  3. Paula:
    28 mei 2012
    Dat het met jullie heel goed gaat is duidelijk, maar ik vind het fijn om te laten weten dat het hier ook op rolletjes loopt. Op deze zonnige tweede pinksterdag samen met Ma Stuster een uur bootjes e.d. zitten kijken op een bankje bij de Salamander. Ja, ja, ook wij genieten hier!
    Paula
  4. Rosa:
    31 mei 2012
    Wauw, een natuur film is er niets bij hé!
    Wat een bijzonderheden allemaal.
    Dat wordt vast een groot dik fotoboek.
    Geniet ze, maar dat zal wel lukken.
    Groetjes Rosa